luni, 31 ianuarie 2011

Miss you...

          
          Ufff... am atâtea visee, care, din păcate, unele vor rămâne la acest stadiu...
Poate că ar trebui să mă opresc din a visa, doar că asta ar echivala cu dispariţia zâmbetelor, care în majoritatea timpului oricum sunt false :)... 
  Mă hrănesc cu vise, trăiesc intr'o lume pe care am impresia că doar eu o percep... 




Simt că'mi lipseşte ceva şi nu ştiu ce...poate EL !






         Ar mai fi ceva ce mă deranjează enorm la mine... Faptu' că nu reuşesc să'mi ţin gura ! Am numeroase exemple şi totuşi asta nu mă împiedică să n'o fac lată :|... Chiar acum 2 zile, am reuşit să'i fac să se certe pe doi dintre cei mai importanţi oameni din viaţa mea, Fox':x şi Miţă':x [iubitu':x]... 
E frustrant că fără să vreau, "distrug" :|... Cu această ocazie, vreau să le cer iertare celor doi:x, să le spun că'i iubesc enorm şi că aş vrea să se împace cât mai repede... 


Come back, stay forever ! 


P.S. : Vă iubesc şi îmi pare rău :x !







4 comentarii:

Ana spunea...

trist ! :-<

Ckarmen. spunea...

Mai imbecila si eu ! :">

Foჯ.™ spunea...

baii estem bine:))

stai linistita:X
si am2 te iubim macsim:x.!!

Ckarmen. spunea...

acum am confirmat ca voi esteti bine :x :))
>:D<

Trimiteți un comentariu