sâmbătă, 30 octombrie 2010

Am fost, sunt şi poate voi fi, fericită şi tristă în fiecare zi.

            Apoape că nu e zi în care să nu încerc două stări absolut diferite. Pe de`o parte mă simt okay, zâmbesc, comunic şi răd la orice prostie, iar pe de altă parte "mă loveşte" o stare aiurea, momente în care pur şi simplu nu am chef de nimic si nimeni, în acele momente m`am obişnuit să dau play la muzică tristă. Şi cum toate "relele" vin toate deodată, starea aiurea sau mai bine zis, melancolia, transformă toate gândurile mele, din pozitive, in negative. Toate defectele devin mult mai vizibile şi nu mai văd nimic frumos la mine. 
Deşi ştiu că nu e bine, atunci prefer singurătatea în detrimentul altor lucruri. 
          De ce sunt tristă ?! 
Păi probabil pun la suflet prea multe chestii, gen simple gesturi care par insignifiante pentru unii, dar care pe mine mă dor cel mai mult şi le resimt profund.
Se poate spune că plâng cu zâmbetul pe buze. Ştiu, e ciudat, dar pur şi simplu asta fac.
E greu cu indiferenţa, iar eu nu sunt aşa, deşi poate că las impresia că aş fi. În realitate, doar eu ştiu ce simt şi cât sufăr în anumite situaţii.


În suflet am mormane de regrete!
    Regret că las să treacă în van aceşti ani minunaţi pe care nu`i voi mai întâlnii niciodată :-s...
    Regret că multe persoane la care ţin, nu le pot avea aproape 8-| ...
   ... şi probabil regret mult prea multe pentru a mă simţi bine !


          În orice caz, indiferent cât de mult suferi după cineva sau ceva, lumea nu se va opri  în loc pentru durerea ta... 






 




21 comentarii:

Ana spunea...

trist ..
da şi eu aş vrea să am persoanele dragi mie mai aproape de mine.
să le pot spune cât de mult înseamnă pentru mine.
pentru că aşa virtual, nu prea se simte.
ar trebui să treci peste toate şi să o iei de la capăt.
cum ai zis şi tu ' În orice caz, indiferent cât de mult suferi după cineva sau ceva, lumea nu se va opri în loc pentru durerea ta. '
dar nu uita, eu sunt alături de tine, chiar dacă nu.ţi pasă.
dar tu eşti prea ocupată cu alţii, încât să.ţi aduci aminte şi de ceilalţi.

Ckarmen. spunea...

Nu ai dreptate, imi pasa !
dar... nu te pot obliga sa crezi ce spun eu :)
tu faci cum crezi, cum simti tu ca e mai bine :).

Ana spunea...

da, dar ai putea sa.ti faci timp si pentru ceilalti.
si te mai intrebi de ce se intampla toate aceste lucruri ...

Ckarmen. spunea...

Nu stiu de ce reactionezi asa, eu nu te vad pe tine sa ma bagi in seama, cand sunt pe mess !
nu ma mai justific, nu are rost !

Foჯ.™ spunea...

Au trist.!:-s

Hai gata Cu trsitetea.!>:D<.!:X.!

Ana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ckarmen. spunea...

Deci mai bine nu ma mai ajutai decat sa`mi scoti ochii mereu :-j. Ti`am multumit pentru ajutor !
Si probabil ca massu` asta strica, era altceva daca ne puteam inatlnii, dar nu e posobol. :)
am fost de multe ori online si n`ai zis nimic !
Zici de mine ca ma supar mereu, dar si tu faci la fel !
Si probabil nu stiu sa fiu o prietena buna, de fapr poate ca nu stiu multe !
Asta sunt! :)

Ana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ckarmen. spunea...

Parerea ta ! :)
In fine, nu mai vreau sa fiu in plus. :)
;)

Ana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ckarmen. spunea...

Uite acum te las sa`ti iei revansa.
Vorbiti voi doi, nu va mai deranjez, gata. :)

Ana spunea...

multumim frumos ! :*

Ckarmen. spunea...

ahahahahaha :-j

Ana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ckarmen. spunea...

vaiii .
sa va fie de bine :).
ca voua va pasa enorm, asa e ! in special lu` Owy ;))
scuza`ma ca nu va apreciz "ingrijorarea" ;)).
Pa !

Ana spunea...

Ne pasa de Skizzo si de Jovi ! :*

Ckarmen. spunea...

Perfect :).

Ana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ckarmen. spunea...

Owy si`a luat avocat !?
daca nu`i convine ceva, sa`mi spuna el !

Ana spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

cat de familiara imi este starea descrisa de tine..da cei ce punem la suflet orice suntem cuprinsi, fara vreo avertizare, de tristetze..

Trimiteți un comentariu